Saturday, August 9, 2008

APA BINTIK² NI ?

Grr, marah ni. Eeeee, tak suka tak suka tak suka. Apa jadah ni ?
Tiba-tiba je ohh jadi macam ni. Okok. Meh nak ceritakan.

Macam ni, time tu aku tengah online. Lokasi ku di loteng ni haa. Syok-syok online nyamuk duk gigit-gigit lah hinggap lah. Tak pe lah. Aku abaikan je. Then, terasa la mengantuk. Aku pun malas nak turun bawak tidur bilik aku. Jadi aku pun tidur je la kat loteng ni. Sejuk pun sejuk jugak. Sambil tido sambil peluk Doodolls baru aku ni lah. Ada orang kasi aku :D Comel taw. Pinky Pirate namanya. Pastu pastu, tidur tidur tidur sampai 6 lebih, aku bangun. Nak pergi sekolah. Siap siap siap. Dah nk turun dah ni nak pergi pakai kasut pastu aku zoom in la sikit muka aku kat cermin. Pastu tengok ada bintik-bintik warna merah. Ada la dalam 10 dot macam tu. Tak pe lah. Aku pun pergi sekolah. Balik buat macam biasa lah. Makan, tengok tv/cd, online semua. Itu lah routine harianku. Then smpi waktu tidur aku tidur. Malam esoknya pulak aku tidur loteng lagi. Ada la jugak dengar bunyi nyamuk. Aku biarkan je. Bangun bangun bangun, dah siap siap nak pergi sekolah ni, muka aku naik lagi banyak bintik-bintik merah ni. Eeee! Tak suka tak suka! Pastu hari hari esok nya pun ada. Esok nya pun
ada. Lagi banyak haaa naiknya. Sampai lah hari ni Sabtu, 09.08.2008. Ntah lah sampai bila benda ni baru nak hilang. Buruk gila ohh jadinya. Tak suka! Banyak weh. Kat tangan pun ada jugak ohh.

1 comment:

acapblupblup said...

kesiannye die...
hummm
:(