Sunday, August 10, 2008

SAYA DAN AWAK PART 2












LELAKI:-------Awak awak
PEREMPUAN: Awak awak, haha
LELAKI:-------Hehehehehe
PEREMPUAN: Asal gelak?
LELAKI:-------Awak gelak boleh.
PEREMPUAN: Saya tak pe. Awak je tak boleh.
LELAKI:-------Lah, kenapa pulak tak boleh? Haa ckp.
PEREMPUAN: Sebab tak boleh. Mama kita cakap tak boleh.
LELAKI:-------Eleh! Mak awak, mama kita jugak. Hehe
PEREMPUAN: Eh eh. Bila pulak.
LELAKI:-------Ala. Btol la sayang.
PEREMPUAN: Eh, kenap awak panggil saya sayang? Kita kan baru 4
----------------tahun. Dah retu sayang- sayang eh.
LELAKI:-------Tadi saya dengar mama awak panggil saya sayang tadi.
----------------Tu yang saya tiru. Lagipun, saya nak bagi sesuatu kat
----------------awak lah.
PEREMPUAN: Apa benda?
LELAKI:-------Saya nak bagi sesuatu kat awak lah.
PEREMPUAN: Haa, ye lah. Apa yang sesuatu tu? Saya ketuk awak
----------------pakai mainan ni kang. Saya pegang mainan ni.
LELAKI:-------Eleh. Awak pegang mainan laki-laki. Mana boleh.
----------------Saya nak bagi bunga kat awak lah. Tadi time
----------------jalan-jalan nampak bunga Cik Mariam,saya petik lah.
----------------Nah. Amik lah. Simpan tau. Nanti saya dah nak pergi
----------------Sweden.
PEREMPUAN: Alaaa, awak ni. (sambil menangis) Tak nak amik bunga
----------------awak.
LELAKI:-------Jangan lah nangis. Simpan lah bunga saya ni. Nanti dah
----------------umur 17 tahun, saya nak awak ada lagi bunga tu.
PEREMPUAN: (lari pergi duduk dekat tembok. menangis)
LELAKI:-------Awaaakk!!!!! (kejar macam hindustan) Tolong lah
----------------faham saya! (menjerit sekuat hati)
PEREMPUAN: Apa- apa lah. Awak tak sayang saya dah. Pergi lah.
LELAKI:-------Saya sayang awak lah. Tapi terpaksa pergi jugak lah.
----------------Tolong la faham saya, ya.
PEREMPUAN: Yelah. Awak pergi lah sana. (tolak kuat-kuat)
LELAKI:-------Eh eh, aduh. Sakitnya. (jatuh, luka. muka sedih)
----------------Sampai hati awak.
PEREMPUAN: Awak lagi sampai hati tinggalkan saya. (bangun, lari
-----------------pergi taman)

LELAKI:-------Awak, sudah lah tu. Penat kejar ni. Awak! I love you!!
----------------(jerit)